Båtbuss?

Jag vill åka båtbuss!!!

Och det verkar som att jag inte är ensam om den saken. Ingen verkar ha gjort det, men alla håller med och säger att de vill. I år är det tredje året som de har båtbussar, och jag har sagt varje år hittills att man borde åka.. Tredje gången gillt? I år måste det bli av :P Skulle gärna åka redan ikväll, verkar ju vara fint väder och det går en såndär "Karlstad runt-tur" 18.30 ikväll. Men jag är rädd att det inte passar nån annan att åka då..? Förhoppningsvis har jag fel, men jag misstänker att alla jobbar :/

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är super mysigt att åka båtbuss. :D Jag brukar åka det med tjejen jag är assistent åt. Den rundturen tar typ två timmar om jag minns rätt och när vi åkte det va det en tant som va berätta om Karlstad och sånt. :)

2010-07-16 @ 15:03:03
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nu blir ja ju ännu mer sugen på att åka ju!! Måste bli av i sommar! Men jag ringde och kolla och det var fullt ikväll, så man får nog va ute i god tid om man vill ha en biljett... hoppas allt är bra med dej :)

2010-07-16 @ 16:57:35
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0