Sista Dagen som 24-Åring

 





 


När jag var 5 år så var jag i Kolmården för första gången. Idag, nästan precis 20 år senare, så var jag där igen :) Jag, mamma och Jesper hade en toppendag (förutom att vi lyckades åka vilse ett par gånger precis som vanligt) med massa fantastiska djur att titta på! Förutom att tigrarna inte syndes till (de hade gömt sej i skuggan) och att jag glömde/inte hann med att se pingvinerna så fick vi se precis allt vi ville under dagen. Det var delfinshow, väääldigt närgående och badande björnar, rovfågelsshow, hungriga elefanter, snöleoparder (såå vackra!) fräna apor osv osv. Tack mamma för en superbra födelsedagspresent ♥

Nu ska jag lägga mej så det kan bli dags att gå upp och börja firandet av min stora dag nån gång :) Jag vet att klockan är över tolv redan, så egentligen kan man väl säga att min stora dag redan börjat, men vi låtsas att det inte räknas tycker jag ;P Gonatt gonatt!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Stort grattis på din 25årsdag! :) Hoppas du får en jätte bra dag! Kram på dig.

2010-07-06 @ 01:21:47
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hipp hurra på Din födelsedag! Grattis Josefin, puss från mamma

2010-07-06 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0