Drinkar!

Jag klarade det!! :) Ytterligare en vinst till mej, och en förlust till godissuget. Mohahaha.

Igår tänkte ju jag och Teta ta en sväng till Koriander, men det blev inte riktigt så. Vi va framme runt tolv-tiden, men då var det lång kö och precis när vi ställt oss så kom vakten och sa att det var "en ut, en in" som gällde eftersom de redan hade fullt. Vi kände inte för att stå där hur länge som helst för att kaaaaanske komma in, så vi gick till Tempel och drack drinkar istället. Bra kväll ändå med andra ord. Extra bonus blev det när vi upptäckte att Citygrillen har öppet sent även på vardagar ;p


Teta gillar rosé. Efter tjugo minuter var halva flaskan
borta. Och då hade hon ändå hunnit gjort sej i
ordning på den tiden. Hmm.. :p


På Tempel beställde jag "nåt med passionsfrukt och
jordgubb, tack"
. Vad jag fick vet jag inte riktigt, men
jag vet vad jag inte fick iaf :p "Äsch, det där du sa
kan antagligen inte va gott ändå"
sa bartendern..
Men jag klagade inte, den här slank ner, den också!


Teta körde istället på "nåt sötsurt, sådär". Efter att
ha smakat ansåg jag att hennes drink mest gick
mot det sura. Passade ju alldeles ypperligt, eftersom
Teta stod för det söta ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är duktig och smarr är äckligt! Sov gott skatt. Pok

2010-07-29 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0