Flagnar

Handbollsmötet drog ut på tiden; i tre och en halv timme rännde jag och 25 andra vuxna människor runt i ett mindre kaos och försökte fixa allt från sortera tröjor, fixa vattenflaskor, sätta upp lappar, ringa "kändisar", pumpa bollar osv osv. Det är mycket slit med handbollsskolan (speciellt för de som är ansvariga för hela historian) men när man väl är igång så brukar allt bara flyta på och va så roligt :)

Efteråt tog jag svängen ner till Elin där fem fina flickor satt och förfestade lite. Nu har jag ganska nyss kommit hem och tvättat av mej sminket å sådär och upptäckte att jag flagnar som fan i ansiktet. Det är så ä c k l i g t. Usch!! Inte alls kul, och det är så vidrigt när man kan ta tag i en bit och bara dra av liksom. Det där prassliga ljudet... :S Bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0