Hawaii-Fest

Igår firade jag min sista semesterdag med att lyckas göra ett litet "springrekord", en tur på stan med Teta och sen gick jag ut och åt med Elin på Tempel. Smarrig mat fick vi, även om det krånglade lite till en början.. Vår servitris lyckades glömma bort en av våra beställningar, men efter tusen ursäkter och löfte om gratis dessert så fick även Elin sin mat tillslut. Lite ironiskt är det ju, att första gången som man blir bjuden på efterrätt ute så "tvingas" jag avstå :P Men men, det gick ingen nöd på mej och vi hade en riktigt mysig kväll! Haha, det kändes lite som en dejt eftersom jag och Elin ses väldigt sällan nuförtiden :p

Ikväll vankas det Hawaii-ferre! Annica, Louise och Ida har 75-årskalas och jag tror minsann att det kan bli en riktigt bra kväll :) Det lutar väl åt att kvällen avslutas på BMB senare, men man vet ju aldrig.. det märks ;) Nu ska jag kika på lite kläder inför ikväll, sen blire en trip till Bergvik också. Bra lördag på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0