Helgen I Huvudstaden

Är ganska nyss hemkommen från en långhelg i vår vackra huvudstad och tänkte därför lägga upp lite bilder. Jaa, jag vet. Jag är medveten om att min kära mor har rätt när hon påpekar att jag lika gärna kunde stannat hemma i soffan och tagit korten för man ser ändå aldrig i vilken stad vi befinner oss på korten, men ändå ;p Helgen var iaf riktigt lyckad, men jag hade iförsej inte förväntat mej nåt annat heller med det braiga resesällskapet och den fantastiska värdinnan som jag fick bo hos :) Tack för en bra helg, tjejer! ♥

Maria var duktig och körde hela vägen, både dit och hem.


Jag satt bredvid och såg cool ut samtidigt som jag DJ:ade lite Uggla.


Väl framme var vi übernöjda över att kommit fram helskinnade. Och att
vi äntligen hittat till rätt hus överhuvudtaget... ;p


Även Annas brorsor kom på besök. Kul att träffa dem igen, var
nog nästan tio år sen sist..


Några timmar senare hade vi svirat om och var äntligen redo för
att göra Stockholm osäkert. Eller ja, ut å dansa skulle vi iaf :p


Hade vi en rolig kväll inne på Golden Hits? Svar ja!


På lördagskvällen var det bara att ladda om och
köra igen. Anna hade inga vinglas, men att dricka
ur kaffemugg funkade precis lika bra kan jag berätta ;p


Vid Slussen mötte vi upp Maria som stod själv och

pimplade vin i pet-flaska. Haha, nej så var det inte

riktigt, men det hade varit roligt om det varit så ;p

'

I ärlighetens namn så var vi alla rätt goda kålsupare så att säga när

det gällde den där petflaskan med vin ;P

 

Efter ytterligare en helkväll på dansgolvet var det

dags att dra sej hemåt. Jag och Anna som var

singlarna i sällskapet gjorde allt vi kunde för att

få lite sällskap med oss hem.

 


Annas kille hade iförsej inget huvud, och min kille
var inte ens levande, men såna där små detaljer
ska man inte va så kinkig med ;p























Avslutar med en bild på temat för helgen. "En burgare om dagen
så håller sej doktorn borta" typ. Haha, illa... men jäääkligt gott ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

woaw vilka puddingar! Nog kunde ni väl fått med er bättre killar hem än så om ni velat... ;-)

Kul att du haft en mysig helg.

Ska strax försöka sova men d är svårt när det är 28 grader i lyan, sitter på balkongen o svalkar mig nu.

puss o gonatt min skatt!

2010-07-13 @ 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0