Juli

Det blev som jag trodde igår; sådär musik men skön stämning och bra drag :) Herr Siepen hade dragit med sig Fredrik och Filip till Koriander, och jag vet inte vad det är med dem, men nåt är det.. jag fascineras av dem och tycker verkligen att de två är hur sköna som helst!

Återigen skiner solen här i vår vackra stad. Jag ska gå ner på stan en sväng och uträtta några ärenden, och sen ska jag bege mej mot Forshaga. Har handbollsmöte där klockan 18.00 (imorrn drar handbollsskolan igång!!!) men jag åker lite tidigare eftersom Felix är här, så hinner jag träffa honom också.

Skön torsdag på er! Fressten, ny månad idag ju... min månad ;D Shit va fort det går!

Kommentarer
Postat av: elin

vilka stjärnor, filip & fredrik!! snart b-day också :D

2010-07-01 @ 11:35:23
URL: http://elinpreisz.com
Postat av: Anonym

Shit. missade jag dom. Filip och fredrik är störtsköna=)

2010-07-01 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0