Lördag Igen

Jaha, så var det lördag igen. Det är alltså redan en vecka sen som vi vaknade upp hemma hos Anna vid den här tiden, lagomt sletna efter gårdagen ;p Ikväll blir det en mycket lugnare kväll eftersom jag lovat Mickis att köra henne och hennes syster till Arvika-festivalen, som sagt. Vet knappt vart Arvika ligger, men sånt där kan ju inte va så svårt.. vi kommer nog både fram och hem tillslut :)

Gårdagen var lugn och lite tråkig egentligen. Hann med att sola lite här ute på gården, va ute och sprang och sen avslutade jag kvällen hemma hos pappa där han bjöd på grillat och jordgubbar. Vet inte hur mkt jordgubbar jag lyckats äta i sommar, men det är ju så gott så man får passa på att äta medan de finns!

Nu ska jag springa ner på stan en snabbis, sen hem och laga lunch och sen är det nog dags att ge sej iväg. Om det passar med tider å så, så kikar jag nog förbi Maria en snabbis ikväll, gänget ska ut och svira och det lutade åt att Maria och Kricke skulle ha förfest. Annars blir det väl en lugn kväll hemma i soffan, får se vad känner för lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0