Målarfärg Och Självplock

Eftersom det inte var så jättesoligt igår eftermiddag när vi åkte upp till stugan så bestämde jag mej för att försöka passa på att göra lite nytta där uppe. Så jag målade om inne på dasset :) Just dasset är ju ett ställe som jag helst tillbringar ingen-tid-alls inne på (åker hellre hem och "köper mjölk" eller liknande) men om man städar och fixar där  så kanske det tillochmed kan bli lite mysigt där inne. Haha, njaaaaa. Nu överdrev jag väl en smula men det skadar ju inte om vi försöker få det lite fint iaf :)

 

På vägen hem idag så stannade jag och mamma på Ängebäck och plockade jordgubbar. Detta är nåt vi gör varje år, och även om jag inte bakar så mkt eller är duktig och gör massa saker av jordgubbarna så gillar jag att gå runt där och leta bland plantorna. Det gör ju inget att man får "smaka lite" under tiden heller ;)

 

Nu har jag så jag står mej ett tag! Höstens projekt kanske kan bli att

lära mej att göra egen sylt och saft...? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0