Slut På Handbollen. Kolmården Nästa :)

Efter en intensiv, rolig och mycket lärorik helg så är nu all handboll slut för den här gången. Tre svettiga dagar fyllda av fyspass, discohandboll, beachhandboll osv osv har nu avklarats och jag tror att i princip alla var nöjda även detta år. Kul!!

Nu har jag precis haft besök av två vackra Hallstenson-systrar och nu sitter jag här i soffan och ska alldeles snart börja packa och fixa lite inför imorgon. Jag, mamma och Jesper åker nämligen iväg på en liten roadtrip till Kolmården imorgon :) Det kommer bli så kul!!!! Vi har bokat biljetter till delfinshowen och förhoppningsvis hinner vi även med safari-turen också :) Med andra ord så borde jag krypa ner i sängen nu, jag är jättetrött efter helgen och avfärd mot Kolmården sker tidigt imorrn bitti. Hoppas ni alla haft en bra helg, ni också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0