Sockersug

Skippade sista handbollsmatchen nu ikväll eftersom jag tänkte att det kunde va gôtt att va hemma hysat tidigt ifall nån av mina kära vänner ville hitta på nåt. Det är ju ändå fredag och har varit himlans bra väder hela dagen, men tji fick jag. Det verkar som att de flesta av mina vänner jobbar/är upptagna så det blir nog inget med det. Aja. Får väl lägga mej tillrätta i soffan och kika på lite VM-fotboll istället... Bitter? Nej, inte jag inte.

Idag är även en såndär dag som jag bara måste vänta ut klockan tills affären har stängt. Bara 19 minuter kvar nu, tack och lov. Är såååå sugen på att gå och handla mej typ världens största godispåse. När sägs det att sockersug försvinner? Efter ca 6 veckor va? Det har nu gått över 6 månader sen som jag slutade med sånt, så 6 veckor my ass. Bitter? Nej, inte jag inte ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0