Sooool Igen :)

Jag säger bara välkommen tillbaka, solen! Blev jätteglad när jag såg väderleksrapporterna imorse, och ännu gladare lite senare på dan när jag såg att de verkade stämma :p Har ju varit lite sisådär sista veckan känner jag; de har visat på helt okej väder men har flera gånger ändrat sej i sista stund och istället har det blivit... regn. Regn, regn, regn. Eftersom det verkar som att vädret ska va såhär fint imorgon också så tänker jag åka upp till stugan ikväll och sova där så jag kan tillbringa hela dagen där imorgon. Det är väl antagligen sista dagen jag kan vara där på min semester också, så det gäller ju att passa på :)

Bilden är tagen den 7 juli, kl 04.29

Ganska mysigt att vakna upp där och ha hela dagen framför sej...


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad underbart. Hoppas verkligen yr håller vad de lovat den här gången så du får en superdupersolig dag. Lite avis faktiskt. Njut! pok

2010-07-27 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0