Mammor Som Röker På?

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon. Jag och Annica skulle gå ut och gå imorse, men kvart över åtta regnade det så mycket så att vi ställde in. Kanske var lika bra, jag behövde nog verkligen de där extra timmarna av sömn och somnade om till klockan var nästan tio. Gick ut och sprang efter frukosten, och sen dess har jag bara hängt i soffan, lagat mat, läst och tagit det lugnt. Som sagt, jag gillar dessa lata, lediga dagar, och det bästa är att jag har över en vecka kvar av dem!

Dagens enda projekt är att gå till systemet och inhandla lite varor inför ikväll och till lördag. Tänkte snart gå, men fastnade framför Tyra Banks show som idag handlar om mammor som röker på. Hmm, intressant, intressant, även om jag nog inte är så jättemkt för höga mammor som skjutsar sina barn till skolan/träningen.. :S

Nix, jag är varken mamma eller hög :p


Kommentarer
Postat av: maria

men du är väldigt fin ;)

2010-07-23 @ 11:39:29
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0