Words

Igår hade Elin förfest nere hos henne och då hamnade jag i en intressant diskussion med en kille där. Eller ingen diskussion kanske, men han berättade att han levde sitt liv utifrån två ord; ett som han strävade efter och vill uppnå, och ett som han ville förknippas med. Jag har inte tänkt på det på det sättet, men det är lite spännande faktiskt. Om jag själv skulle välja ett ord som jag vill att alla ska förknippa mej med, vilket skulle det då bli? Hmm, tål att tänkas på.. Får klura på saken och återkomma ;P

Nu ska jag packa ihop det sista och åka upp till stugan. Vädret är inte jättekul, men förhoppningsvis blir det bättre imorgon. Kommer hem imorrn eftermiddag och då är det bara att ladda om inför utgång :) Ska vi säga åtta här hemma hos mej för er som vill, eller är det nån som har ett annat förslag?


Kommentarer
Postat av: Maria

Ballen här på Kvarnberget är ju också ett alternativ. Den har ju inte blivit riktigt invigd än ;)

2010-07-23 @ 13:23:08
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0