100%.. Ja, Tack!

Shit, vilken dag det blev på jobbet! Fem minuter efter att jag börjat imorse så ringde min ena kollega och sa att hon va tvungen att VAB:a idag. Åtta vikarie-samtal senare var det bara att inse att jag och min andra kollega skulle va tvungna att jobba själva idag. Att bara va två stycken på 18 barn är i n t e att rekommendera, men på nåt sätt så lyckades vi överleva dagen ändå. Dock så fick jag avboka min klippning som jag planerat in eftersom jag fick jobba över i tre timmar, men kunde boka om den till måndag istället så jag klarar mej nog till dess :)

Nu sitter jag här och känner mej ganska slut i hela kroppen, men det gör inget för mitt i allt kaos idag så ringde min kära chef och erbjöd mej ett par olika tjänster inför hösten. Ååååh, va kul! Det blev ingen fast tjänst precis som jag trodde eftersom jag inte jobbat så länge än, men jag fick erbjudande om ett grav-vik på 100%. Tackar, tackar säger jag! Har ju inte skrivit kontrakt å så än, men det verkade iaf som att jobbet verkligen är mitt..! Med andra ord verkar det som att det kan bli en ganska bra sommar, fylld av ledighet med gott samvete och utan ångest inför hösten :D

Nöjd? Jovars :)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Åh, grattis! Sa ju att du skulle få nåt av det juh!^^

Och även om det "bara" är vik, så är det ändå 100% och förhoppningsvis ett steg närmare mer erfarenhet som i sin tur leder till en bra, fast, tjänst!^^

Grattis återigen!

Puss!!!

2010-06-10 @ 00:02:51
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis fina du :)

2010-06-10 @ 09:02:27
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mor

Grattis sötnos! Du är såååå duktig.

Puss från mamma

2010-06-10 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0