Arbetsintervjuer!

Vaknade upp till strålande sol igår vid stugan och så fortsatte det hela dagen. Helt underbart och precis vad jag hade hoppats på! Bara att hålla tummarna för att det fortsätter såhär i sommar, jag kommer ju va ledig en hel del och vill spendera massa härliga dagar där uppe :) Gäller ju att passa på, kommer knappt ihåg sist jag var ledig en sommar..

I veckan har jag blivit kallad på två arbetsintervjuer. Spännande, nervöst, men väldigt väldigt roligt! Blev positivt överraskad att jag ens blev kallad, eftersom jag enligt LAS-listor och liknande inte "borde" ha nån chans att redan få en heltidstjänst, men man kan ju alltid hoppas. Det var jättemånga sökande till båda ställena så jag får väl se det som en komplimang att jag blev kallad till intervju på båda tjänsterna. Och även om jag inte vågar tro att jag får nåt av dem så kändes det bra och man kan ju alltid hålla tummarna!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0