Blandade Känslor Inför Morgondagen..

Så va vi alltså där; imorrn gör jag min sista dag på jobbet..! Kan inte förstå att det va så längesen som jag satt och gjorde ex-arbete och de ringde och fråga om jag ville börja jobba hos dem i februari. Nu har jag alltså varit där i fem månader redan! Men det är väl så när man verkligen trivs: tiden går fort och allt känns bara roligt och inte alls betungande..

Det kommer verkligen att bli jobbigt imorrn att säga hejdå till alla, men jag överlever ju såklart! Vet ju att jag har fixat jobb fr.o.m. augusti och det känns väldigt skönt. Dessutom innebär min sista dag på jobbet att jag äntligen påbörjar min första riktiga semester någonsin!! Det känns heeeelt okej måste jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0