Det Går Bra Nu

Idag ringde chefen som höll i den andra intervjun jag var på och erbjöd mej ett 100% långvick på en av hennes avdelningar. Jag har ju inte skrivit på nåt kontrakt, men sagt ja muntligt till ett jobb redan, så jag berättade detta och sa att jag skulle tänka på saken till imorgon. Men ändå, shit! Jag hoppades verkligen att få nånting till hösten, men att jag skulle få lyxen att välja mellan två heltidsjobb hade jag nog aldrig vågat drömma om.. Dags att ta åt sej av allt positivt man får höra om dagarna och inse att man är rätt bra ändå kanske ;P

Sen fick jag också ett mail som talade om att jag hunnit tjänat ihop 10 semesterdagar i sommar, och dessa betalas ut automatiskt i juli. Tackarrrr!! Så i sommar kommer jag verkligen att ha semester PÅ RIKTIGT för första gången i hela mitt liv. Har inte bestämt hur jag ska fira detta ännu, men på nåt sätt ska det firas kan jag lova. Fy faaan va gött :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis sötnos!Du är värd varenda stavelse i berömmet. Och jaaaa i sommar ska vi njuta av ledig tid. ;-) pok mamma

2010-06-18 @ 08:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0