Freeeeeedag..

.. och tacka f*n för det! Det är inte så att det varit en dålig vecka, tvärtom. Men jag har varit så himla trött hela veckan, vet inte riktigt vad det beror på. Inatt sov jag nästan 8 timmar och fick sova ända till 07, och det är ju ovanligt för att va mej, men ändå höll jag på att inte ta mej upp i morse...! Usch. Men men, nu äre helg så nu ska jag väl hinna vila upp mej lite granna :)

Fredag kväll idag alltså, och här sitter jag alldeles själv utan nåt speciellt att göra. Vet inte vad jag känner inför det heller, ena sekunden känns det jäkligt skönt, andra känns det bara trist och förjävligt. Vad göra? Vill jag ens göra nåt? Var längesen jag kände så här nu, det är nånting som liksom gnager nånstans inuti mej..

Aja. Imorrn blir det hem till mamma och bröllops-mysa. Sen blire ferre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0