Fröken-Muggen


Äntligen har jag fått den! Min allra första "fröken-mugg",

den känns väldigt speciell och väldigt obligatorisk :p

 

Vi hade sommarfest igår, våra tio 6-åringar tackade av oss eftersom de snart slutar osv. Det var jättetrevligt och mysigt, men samtidigt så börjar det kännas ganska sorgligt också. Det är ju inte bara de tio största barnen som jag inte kommer att ha längre, utan resten och gänget också.. + personalen... suck. Konstigt. Och lite jobbigt. Undrar hur det kommer kännas nästa torsdag jag, om det redan känns såhär. För att inte tala om hur det kommer kännas i framtiden när man slutar på en arbetsplats som man varit på längre än i fem månader... :S Det kommer säkert bli bra på det nya stället också, varför skulle det inte bli det liksom, men den här gruppen kommer alltid vara min allra första riktiga grupp ju. Aja, jag har en vecka kvar att njuta av :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Stort :)

2010-06-17 @ 08:24:04
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0