Fy F*n För Mej

Jäklar va mätt jag är. Brunchen på Kaviar var otroligt smarrig, det fanns supermycket att välja på och det var mer eller mindre kopiösa mängder ätbart som slank ner.. hjälp!

Nu sitter jag här och surar för att jag är som jag är och gör som jag gör. Varje gång. Har nämligen trånat efter en klänning på H&Ms hemsida länge, men inte vågat klicka hem den eftersom jag helt enkelt inte brukar handla på internet. Men så kika jag för ett par veckor sen och då va det tydligen halva priset på den klänningen. Toppen, tänkte jag, den m å s t e jag beställa snart! Men det blev såklart inte gjort, och förra lördagen såg jag den på en tjej på BMB och återigen tänkte jag "den klänningen m å s t e jag verkligen ha!"  Men beställde jag den? Nej, icke. NU, det vill säga flera månader efter att jag ville ha den, så klicka jag in mej på H&Ms hemsida för att beställa hem den. Tror ni den fanns kvar? Självklart inte! Suck. Blir så himla trött på mej själv ibland, att jag aldrig får tummen ur... Såhär är det ju ofta; jag ser nåt jag vill ha, går å velar och sölar, och sen när den väl är slut så kommer jag på att "jo, jag ville nog ha den ändå". Bläääää.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Nemen ååh, tråkigt Jossipoo!:/ Men är det något jag har lärt mig så är det att när H&M har rea på saker och ting, då går det fort! Så det gäller verkligen att passa på när den där klänningen, skorna, toppen eller så fortfarande finns kvar. Är jag osäker på vilken storlek jag ska ta så beställer jag hem båda storlekarna som jag velar mellan, så kan jag i lugn och ro prova dem hemma, och så bara skickar man tillbaka den som passade minst bra^^ Ett litet tips:)

2010-06-13 @ 23:51:51
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har fått generna efter mormor o moster, de är lika veliga när det gäller shopping. Jag håller med Teta, slå till! Man kan alltid byta eller lämna tillbaks om man ångrar sig. Ha en bra måndag, puss, puss mamma

2010-06-14 @ 08:39:17
Postat av: Karluna

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 @ 07:51:52
URL: http://karluna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0