Koriander

Idag är det onsdag, jag är ledig och det lutar åt utgång ikväll minsann! Jag är ju inte bortskämd med att vara ledig på somrarna när alla andra dragit på SommarPlaza å allt vad det hetat, så det kanske är lika bra att passa på när man nu har möjlighet :) Har hört på ryktesvägen att Peter Siepen börjar spela på Koriander ikväll, och även om han inte är nån större favorit hos mej så brukar det va bra drag och ganska skön stämning :)

Det enda problemet inför ikväll är nog vilken klänning jag ska ha på mej.. tycker att det är väldigt tjusigt med klänning nämligen, och därför har jag köpt på mej några och bestämt mej för att använda det oftare. Det är både fint och somrigt! Klänningen på bilden fick jag i present av vännerna förra året och nowdays används den flitigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0