Rapporter Från Stugan

När mamma och Jesper kom hit förut så hade hon sin dator + trådlösa internet med sig. Att ha internet här ute i skogarna är kanske ett litet steg för mänskligheten, men ett mycket stort steg för mej :P Nu är det ju inte så att jag vill hänga framför datorskärmen hela stugvistelsen, tvärtom så kan det vara ganska skönt att inte ha tillgång till dator när man är här... men nu när det ändå finns så skadar det ju inte om man surfar runt en liiiiiten sväng iaf ;p

Gårdagen var riktigt trevlig. Jag, Teta och Mickis ägnade större delen av dagen med att ligga på bryggan och steka i solen. "Upp till stugan med Jossan och steka fläsket" hade Teta skrivit på FB innan hon stack. Och stekt fläsk blev det.. aj aj aj! Så himla orutinerat av oss alla, att man aldrig lär sej.. suck.

Nu vankas det snart varma mackor här till kvällis, mums! Har även dragit igång ett litet projekt tillsammans med resten av gänget här uppe som vi valt att kalla "Projekt Grillplats i Paradiset 2010". Hm, vi får väl se när detta projekt blir färdigt och vi kan ha grill-invigning.... känner jag mej rätt så går det tyvärr inte jättefort, men med min käre ingifte morbror som arbetsledare så kan man ju alltid hoppas att det blir färdigt innan sommarn är slut iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0