Sommarstugepremiär!

Efter ett par jobbiga dagar (med några inslag av positiva händelser) fyllda av oro och rädsla för någon som står mej mycket nära så avslutar jag nu arbetsveckan med att åka upp till sommarstugan. Att vakna upp där till strålande solsken och få möjlighet att ladda batterierna lite är nog precis vad jag behöver just nu.. med andra ord så blir det dåligt med bloggande nån dag framöver eftersom jag inte har tillgång till datorn, men jag lovar att det blir bättring på det till helgen!

Ta hand om er och varandra så länge ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Njut av solen och ledigheten. Blysjön är balsam för själen! Puss min skatt!

2010-06-04 @ 09:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0