Fest!

Det blev en bra kväll igår! Jag cyklade (de som känner mej vet att det är en stor händelse för mej) och även om hjärtat dunkade och jag var ganska skraj så klarade jag det galant! Ramlade inte en enda gång ;p Det blev trevligt förhäng hos Kejtrin (trots att hon inte skulle med ut) och sen begav vi oss mot Tempel i full fart. Eftersom Elin hade gratis-biljetter så tänkte vi pröva det först och kanske dra vidare sen, men det var riktigt bra drag så vi blev kvar där hela kvällen. Var längesen jag dansade så mycket och så länge, kul kul. Men när en stolpe kom och hoppade på mej (det kan inte varit mitt eget fel..) och strumpbyxorna såg ut som de gör på bilden så började det närma sej dags att gå hem..!

Nu blir det brunch på Kaviar :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jäklar i min lilla låda va kul jag hade igår :)

2010-06-13 @ 15:03:35
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0