Fredagsångest?

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.
Det kan va så förfärligt. Det kan va så bra
.



Fredag idag då. Det känns så skumt, för på sista tiden har jag börjat hata fredagar. Eller kanske inte hata, men jag känner mej lite rädd för dem. Oftast börjar de bra och man har en skön känsla när man går till jobbet, men jag vet att det vänder så lätt och så snabbt. Det känns som nån form av.. fredagsångest? Jag vet inte riktigt vad det är eller vad det kallas, men det är som att jag mår bättre under vardagarna för då rullar allt bara på. När det är fredag vet jag att jag får tid över och när jag får tid över så vet jag att jag hinner tänka. Ändå så vill jag ju att det ska bli fredag och jag längtar till helgerna liksom. Weird.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas "fredagsångesten" lanat av och att du njuter av en ledig kväll. Älskar dig! Puss, mamma

2010-03-05 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0