Gåtor

Här kommer ett par gåtor att lösa så här på kvällskvisten:


1. Vad är likheterna mellan en förskollärare och en boxare?


SVAR: Båda blir slagna på jobbet varje dag.





2. Vad är skillnaden mellan en förskollärare och en boxare?


SVAR: Boxare får slå tillbaka....


Skämt åsido. Riktigt så hemskt är det ju såklart inte (det är ju inte så många jobb som man får lika många kramar på heller under dagarna). Men visst är det lite lustigt/irriterande/komiskt/tragiskt/bedrövligt att jag aldrig blivit slagen eller kallad för glåpord tidigare i mitt liv, förrän jag började arbeta med små barn.. Stackars trasiga barn!

Ikväll har jag blivit serverad mumsig mat (ryggbiff med färsk pasta) och nu vankas det visst apelsin till efterätt. Gott, gott! Sen blir det sängen, har redan hunnit somna i Manges knä en gång ;p

Kommentarer
Postat av: elin

hehehe, tragiskt men kul skämt!

2010-03-10 @ 11:04:16
URL: http://elinpreisz.com
Postat av: Anonym

Stackars älsklingsgumman, det är ett tufft yrke du valt. Men som du sa så får man en del positivt tillbaks också. Hoppas du har det bra i vintersolen. Puss o kram mamma

2010-03-10 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0