Guld :)

Jaha, det blev som jag trodde; jag kunde verkligen inte hålla mej från att åka på handbollen idag... dålig stil av mej, jag vet men det var det verkligen värt för små-brudarna plockade hem hela skiten :D

Idag har jag mått mycket, mycket bättre. Ställde klockan på åtta, men va uppe redan sju och städade lite här hemma och fixade. Kände mej riktigt pigg och kunde inte stå ut med tanken på ytterligare en heldag i sängen.. dryyygt! Bara att hoppas att inte hela laget är smittat..!

Nu ska jag snart släcka och sova här hemma. Känner mej fortfarande lite trött och eftersom jag öppnar kl 06 imorgon så är det lika bra att lägga sej tidigt. Sussa sött, folket!

Guldgänget

(Kan även ses som dagens glad-bild)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för den fina underhållningen idag, lite väl spännande var det dock! Puss o godnatt

2010-03-21 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0