Handbollsutbildning

Tog en runda på stan igår direkt efter jobbet men kom hem lite besviken faktiskt. Hade sett ut massa fina kläder och igår var det ju löning, men när jag väl provade det så var det inte alls lika mkt fint längre. Tråkigt! Kom iaf hem med ett par tights och en tröja, och en fin liten blombukett som jag köpte till mej själv :)

Sen kom Maria hit för att se Lets Dance. Vi dukade fram ost och kex och drack lite vin (efter många om och men) och sen tog vi oss även en sväng till Koriander och satt där och tôla lite. Mysig fredagskväll! ♥

Nu ska jag fara på handbollsutbildning med duktiga Ulf Andersson. Det är både teori och praktik, och sen har även mina stora tjejer sin sista serie-match också. Handboll hela dagen med andra ord, sen väntar nog Louises inflyttningsferre ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0