Komsi, Komsi

Varför får jag aldrig min deklaration för??? Inte för att det är sådär superduperkul att deklarera, men det skulle vara trevligt att veta hur mycket man får tillbaka/behöver betala.. Det där med att betala tillbaka är ju tråkigt, för övrigt. Första (och enda) gången som jag fick betala tillbaka en summa blev jag ju en smula ställd. "Okej, men vart är de där 4000 då som jag ska också?" Hade liksom inte fattat att det inte var en självklarhet att få tillbaka 4000 som jag fått ett par år innan, utan det kunde visst vara så att man skulle BETALA ett par tusenlappar också. Skit också tyckte jag! Och det tycker jag ju än idag, så därför håller jag tummarna för att det står nåt trevligt i papprena även detta år.. (som om det är nån som INTE håller tummarna för att de slipper betala ^^)

Kommentarer
Postat av: Katherine

Kan det kanske vara så att du inte får din deklaration eftersom den inte ska komma förrän typ i mitten av april`?

2010-03-25 @ 22:10:43
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Mange

deklarationen skickas ut mellan 19e mars och 15e april man kan alltså närsomhelst få den. http://www.skatteverket.se/omskatteverket/nyheter/2010/nyheter/deklarationernaskickasutunderperioden19mars15april.5.3258ac79127730fd3b980002531.html

2010-03-25 @ 22:31:12
Postat av: preizans beundrare

man kan titta på skatteverkets hemsida om man loggar in till inkomstdeklaration 1 och väljer "räkna ut" och går 2-3steg frammåt genom att svara på 2 frågor tror jag. men du måste logga in med e-legetimation



/skatterådgivarn



2010-03-26 @ 00:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0