Magsjuka, Nej Tack

Så va de återigen dags för lite fredagsmys. Jag och Mange tänkte slå på stort och hitta på nåt extra ikväll (inte för att det är nåt fel på soffhäng, mysbyxor och tv, men...) fast jag känner mej jättefrusen. Blir ju inte bättre av att jag vet att flera barn fick vara hemma idag pga magsjuka. Jobbigt att veta om att det finns i ens närhet, man går liksom och inbillar sej lite... "mår jag inte lite illa ändå?" "Kan det vara så att jag måste...?" osv. Men det är bara att hålla tummarna, jag blir ju typ aldrig sjuk... Peppar peppar!

Aja, vi får se helt enkelt vad som händer ikväll. Nu är det iaf dags att äta! Det vankas kycklingfilé, potatisklyftor och bearnaisesås.. mums!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp! Jag fryser fast jag ligger under en filt...jag vill definitivt inte bli sjuk. :-(

sov gott, pok mamma

2010-03-19 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0