Magsjuka, Tackar Tackar

Jaha, visste väl att de skulle straffa sej att skriva att jag aldrig blir sjuk. Får väl ändra mej till nästan aldrig då, för den här gången lyckades jag visst bli smittad. Fan fan fan. Känns extra skönt att jag lyckades tajma in det när det är vattenläcka i kommunen.. :/ Hade varit väldigt trevligt att få sköja ur spy-smaken ur munnen faktiskt.. men men, vad är väl en  bal på slottet..?!

Mår fortfarande rätt piss men har inte spytt på ett par timmar nu iaf. Snälla snälla, säg att det är över. Jag VILL så gärna kunna vara med i morrn på handbollen.. Jag vet att det ska gå 48 timmar men det är ju cup imorrn och jag skulle så gärna vilja... åååh jobbigt. Aja, det viktigaste är väl att jag inte blir sämre nu igen för usch å fy fan va äckligt det är att ha magsjuka :(

Kommentarer
Postat av: Teresia

Usch då inte skojj du! Krya på dig!

Själv börjar jag känna mig hängig och börjar få ont i halsen.. Lovely.. TUR - Mässa för min del på onsdag, har inte tid jag heller att bli sjuk!suck

2010-03-20 @ 14:47:47
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Katherine

är d magsjuka så sägs d att d kan smitta i 4 dagar efteråt :( så ja skulle inte rekommendera att gå dit imorrn, tyvärr.

2010-03-20 @ 16:42:10
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars lilla älskling! Men tyvärr får du nog avstå från cupen och vila dig iform imorrn. :-(

Puss o kram , mamma

2010-03-20 @ 17:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0