Mästarnas Mästare

Jaha, då va de Stefan Holm som åkte ur den här veckan då.. Tråkigt ändå! Herr Holm lär ju va en otroligt speciell person; säkert gôrtrevlig och snäll men h-skotta vad dryg och irriterande han kan va antagligen när han kommer dragnas med sin statistik och info. Jag misstänker att det inte alltid är så lätt att vara i hans närhet, och jag skulle säkert störa mej asmycket på honom om jag befann mej i hans sällskap. Ändå kan jag inte låta bli att hejja på honom i allt han gör, så därför blev jag nu en smula besviken när det var han som åkte ur kvällens Mästarnas Mästare.

Hm.. aja. Så är det.. Otippat fressten att jag skulle ägna ett helt blogginlägg åt Stefan Holm :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, det går upp och ner, skönt när man har mycket att göra. :) Men så är det. Det va ju rätt beslut så det är inget vi ångrar ialla fall.

Hoppas allt är bra med dig! Krams.

2010-03-03 @ 08:28:01
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Saidmarit

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-12-06 @ 06:19:46
URL: http://saidmarit.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0