Sovmorgon x 2

Insåg precis att jag inte har nån handboll i helgen.. det innebär att jag har sovmorgon två dagar i rad :D Inte allt för ofta det inträffar, så det är väl bara att njuuuta :) Och det har jag tänkt göra också!

Imorrn bär det även ner på stan en sväng. Har faktiskt tänkt slå på stort och köpa mig ett par nya skor. Om jag hittar några tjusiga så kanske de tillochmed får följa med på Stureplans-kalaset imorgon, vem vet. Skulle va bra om jag hittade nåt att ha på mig till ferren imorrn också, för även om jag inbillar mej att Stureplans-brudar inte har några problem med att gå lättklädda så tvivlar jag på att en nakenchock i morgon vore helt passande ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0