Sportlovsveckan Är Här

Avslutade helgen med lite kompismys hos Elin och vinst mot Karlskoga med det stora laget. Åh, vilken efterlängtad seger, fy fasiken va gött de va! :D

Nu är det ny vecka och nya tag. Det är ju sportlov här i Värmland nu, därför var det rätt lugnt på jobbet. Att det är sportlov innebär att jag får jobba hela veckan, inte mej emot :) Slutade tidigt, och har därmed hunnit ägna en timme här hemma innan det nu är dags igen att ge sej ut mot buss och träning. Slängde mej i soffan och sov en stund så fort jag kom hem från jobbet, kände att jag behövde det för det brann verkligen i ögonlocken på mej. Nu känner jag mej lite piggare, och det är bra det ikväll kommer Mange äntligen hit :) Och då kan det ju vara trevligt om jag håller mej vaken längre än till nio-snåret ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för grattiset igår :)

2010-03-01 @ 20:43:25
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Teresia

Wiiie! Åh vad roligt med vinst med tjejerna, grattis!:D

2010-03-02 @ 22:48:58
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0