Syskonmys! <3

Nu har jag precis släppt ut min käre bror som varit här och hängt ikväll. Det är alltid en lika mysig känsla att träffa honom och det gäller ju att passa på nu när han är hemma från Oslo :) Vi delade på en pizza, tôlade och kikade på det otroligt braiga och hångeltäta "Dating in the dark". Haha, vilket program! Säga vad man vill, men det är lätt att fastna iaf :p


Syskonen Ohlson, juni -09



Nu är jag trött och frusen, och har tänkt krypa ner i sängen på direkten. Göttgöttgött att sova, ska det bli.Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Mysigt med syskonmys!^^

Jao, det ska bli skönt med påsklov, dock blir det väl lite jobb i dagarna, men från skolan är jag faktiskt helt ledig. Skönt!

Eller hur var kaninen sööt?^^

Har du något påsklov då?:)

Puss

2010-03-31 @ 19:28:35
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0