LördagLördagLördag

När jag gick ner med tvätten klockan 8 imorse så var det verkligen lockande att sätta sej ute och njuta lite.. synn bara att våra utemöbler är helt täckta med snö :p

Idag ska det tvättas och städas, sen blire lunch hos mamma och lite handboll. Få se om jag hittar på nåt speciellt ikväll eller om jag bänkar mej framför Melodifestivalen. Är lite sugen på uteservering, men bara för att solen skiner så känns det inte som en jättebra idé..

Var hos mamma och myste även igår. Jesper var hemma på sitt första besök sen han flyttade till grannlandet, skönt att få krama lite på honom igen! Jag saknar honom, men är samtidigt väldigt glad att allt löst sej för honom därborta och att han fått tummen ur och göra nåt som han vill :)

 

 

Nu lär jag ta tag i städningen, annars är jag fast här framför datorn resten av dagen och det vore inte så bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0