Vill Du Ha Skjuts, Lars W?

Idag fick jag reda på att Lars Winnerbäck inte har något körkort. Skit också, hade jag vetat det lite tidigare så hade jag ju kunnat använda det som ett otroligt bra argument till varför jag själv inte tagit körkort ännu. Aja, å andra sidan kanske det var bra att jag inte visste om det tidigare för då hade jag väl aldrig fått tummen ur att ta tag i den saken. När jag tänker efter så är det ju faktiskt tippen-toppen-bra att jag har och inte han, för då kan ju jag ställa upp som hans privata chaffis efter spelningen här i augusti. Tror jag ska föreslå detta i hans gästbok på hemsidan... åh, va han kommer bli glad och tacksam ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0