Vuxenpoängen Bara Ramlar in

Fy farao va ja är vuxen. Nu har jag gått med i både facket och A-kassan (tror jag iaf, fattar inte så mkt av alla broschyrer och enkäter som ska fyllas i). Bara att hoppas att jag får gå med (är väl vissa kriterier som krävs?) och att det inte blir nåt mer krångel med det.

När man är tidig på jobbet så har man ansvar för vilan. Barnen på mitt jobb har blivit jätteduktiga på vilan på senare tid (de varken skriker eller springer runt längre!) och det är väldigt mysigt. Nackdelen är väl att det kan bli lite för mysigt; jag fattar inte hur man kan hålla sej vaken?!? Man ligger där, blundar, lyssnar på saga och nåt av barnen ligger nära och klappar på en eller pillar en i håret... Är en ren tur varje gång att man inte somnar helt och blir liggandes där inne flera timmar ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0