20års-jubileum

Imorrn ska vi ha lite kalas på jobbet. Min kära arbetsplats firar nämligen 20års-jubileum i år och självklart ska detta firas lite granna! :) Med risk för att låta en smula gammal och tråkig så måste jag säga att jag håller alla mina tummar för att det blir fint väder. iaf uppehåll, imorrn. Är inte jättesugen på att stå ute i regn och sjunga låtar och ha fiskdamm :/

Annars är läget rätt okej. Har inte varit hemma så mkt de sista dagarna, därav lite dålig uppdatering här på bloggen. Vet att ni är måååånga därute som följer mej frenetiskt så jag får väl be om ursäkt för det :p Jag lovar att försöka bättra mej!

Idag har jag jobbat och sen blev det faktiskt lite handboll under kvällen. Jag vet att säsongen är slut och att vi har ledigt, men mina (f.d. mina ska jag väl säga) stora tjejer skulle göra sin första provträning med ett annat lag, så jag åkte dit för att vara lite moraliskt stöd. Nu är det dags för mej att fixa mej inför kvällen och bädda ner mej. Är trött så det ska bli såå gött att sova! Sussa sött ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0