Mot Malmö

Det går inte så fort när jag packar (började igår kväll) men nu är jag nästan färdig och redo att ge mej iväg till tåget som ska ta oss till Malmö. Jag är ju lite skeptisk och rädd för just denna stad eftersom de skjuter varann till höger och vänster där nere, men det blir nog en trevlig resa ändå. Jag ska försöka komma hem helskinnad utan skottskador iaf :) Och alla säger ju att det är en väldigt fin stad, förhoppningsvis hinner vi kanske med lite shopping på söndag innan vi åker hemåt igen.. Men först ska vi ju såklart titta på riktigt bra handboll :D

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: emma

Hehe, det är ju hur gött som helst ju. :D

2010-05-10 @ 06:45:49
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0