Oplanerad Dag

Det stora kalaset i sommar kommer att bli av, men dock är det inte riktigt säkert att det blir den 10:e juli som jag trodde igår. Verkar vara en del som det inte passar så bra för då, och även om vi fattar att vi inte kan hitta nåt datum som passar alla så känns det ändå som att det finns vissa "VIP:isar" som är liiiite viktigare än andra ;p Men vi ska försöka hitta nåt passande datum, för det vore så roligt om vi verkligen kunde få till ett så stort firande som vi tänkt oss!

Vad ska man hitta på idag då? Regnet bara öser ner, jag har precis torkat upp från löparrundan så känner mej sådär sugen på att gå ut och bli blöt igen. Men jag är heller inte sugen på att sitta inne och bara låta tiden gå. Jag vill jobba heltid!!! Jag är ledig alldeles för mkt nu, det blir liksom för många lediga dagar, så jag kan inte njuta av dem på samma sätt som man gör när man har en ledig helg. Känns som slöseri på ledighet, så att säga ;p

Aja, jag kommer nog på nåt. Ikväll har vi pratat på att gå ut och ta ett glas (hm, va spännande det vore om man verkligen gjorde det bokstavligen, snodde ett glas alltså..) nånstans, även om inte vädret lockar till uteservering så finns det ju trevliga ställen med tak som man kan hänga lite vid ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en riktigt mysig fredagskväll trots trist väder. Själv ska jag lägga huvudet på kudden nu, försöka vila mig i form. Puss sötast!

2010-05-21 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0