Örebro.. Eller Ja, Våtsjön Blev Det Visst

Haha, igår var det en liten roadtrip till Örebro som stod på schemat för dagen! Pappa skulle flyga till Rhodos från Örebro flygplats så jag var en snäll dotter och körde dit dem. Eftersom jag inte kört så långt förut och för att jag skulle slippa köra själv hem så erbjöd sej mamma att hänga med dit. Det lät som en toppen-idé tyckte jag, och vi bestämde oss för att ta en mysig dag i Örebro centrum tillsammans.

Det var ju bara den lilla detaljen att vi skulle vara klockan 09.00 på flygplatsen, och gissa om det fanns mycket att göra i Örebro vid den tiden..? En söndag... Pingstdagen dessutom..? Haha vilken miss! Ingen av oss hade nån större lust att vänta i flera timmar, så det va bara att vända om igen och åka till vårt kära Bergvik en sväng istället :p

För att inte roadtripen skulle kännas riktigt så meningslös så stanna vi iaf och "fikade" (köpte en festis) vid Våtsjön på hemvägen. Vacker miljö och god festis, men det var väl inte riiiiktigt vad vi hade tänkt oss med resan ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0