Sex And The City 2

Jag är absolut ingen filmexpert (snarare tvärtom) men jag vågar ändå påstå att många med mej håller med om att de dåliga reccensionerna om Sex and the City 2 inte riktigt stämmer. Jag tyckte att den var jättebra! Filmerna är roliga, är fyllda av massa härliga färger, ger en "feel-good-känsla" men ändå så innehåller den vissa mycket tänkvärda poänger. Aja, som sagt så är jag ingen expert, men det är vad jag tycker iaf.

Förutom att va på bio med vännerna så har jag också hunnit med att hänga vid Sandgrundsudden och att fira min älskade mamma. Vi köper inte massa dyra presenter och jag vet att hon inte begär det heller, men lite uppvaktning och extra uppmärksamhet vill jag ändå ge henne. Hon förtjänar ju allt

Dags att sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0