SM-Finalerna I Handboll

Till helgen bjuder klubben alla oss ledare på SM-finalerna i handboll som spelas i Malmö. Det kommer nog bli riktigt roligt, och det känns kul att klubben "skämmer bort oss" lite :) De bjuder på resa, hotell och biljetter. På kvällen ska vi också gå på banketten som går av stapeln efter att finalerna är färdigspelade. Frågan är då vad man ha på sig där...?! :S Det är ju inte direkt så att jag ska gå upp på scen och ta emot nåt pris, men det är kanske heller inte på sin plats att komma dit i FHK-overallen liksom :p Jaja, får väl mannekänga lite här hemma i ett par dar nu så hamnar jag väl nånstans däremellan :D

Känner mej lite tveksam till om de gamla

handbollsbrallorna verkligen håller måttet

för lördagens kommande bankett...


Kommentarer
Postat av: Teresia

Åhå, låter lyxigt värre du!:D

Då hoppas jag att du får en superduper helg i Malmö, det är du värd!^^

Puss!

2010-05-05 @ 21:48:08
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en riktigt kul resa till Malmö och får se bra handboll. De där gamla brallorna verkar nog ha gjort sitt... Puss o kram Mamma

2010-05-05 @ 23:04:02
Postat av: Maria

Heja på Skövde åt mig :)

Ha en riktigt braig helg :)

Puss och Kram

2010-05-06 @ 07:32:21
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0