Sommarkänslor

Idag vaknade jag vid åtta-tiden av att de höll på och röjjde med nån slags maskin utanför fönstret. Somnade om en sväng och när jag en stund senare käkat frulle och gick till affären så höll de på att klippa gräset här i träggårn. Mmm, doften av nyklippt gräs, snacka om sommarkänslor! :) Att det var varmt och solen sken gjorde inte saken sämre.. ;)

Har nyss varit ute och sprungit en tur också, och jag måste säga att jag det kändes riktigt bra idag. Jag skulle inte vilja sträcka mej så långt att säga att det gick lätt, men det var inte alls så jobbigt som det brukar vara och jag orkade springa en bra bit längre än vanligt. YEEES!!!! Kan inte annat än passa på att njuta av den känslan, kanske blir det liiite lättare att peppa inför nästa gång det är dags att  ge sej ut igen :p

Nu ska jag göra lunch. Idag är det lasagne som ska tillagas, smarrigt värre måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktiga du :)

2010-05-18 @ 19:34:11
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Maria

Vi går mest, hoppas jag! Vi firar också 20 år imorgon, men på dagen :P

2010-05-19 @ 19:21:14
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0