Uteserverings-Häng

 

Det blev en riktigt mysig kväll på Pichters uteservering igår. Jag var wild och beställde INTE in en club sandwich, utan valde en smarrig burgare istället för omväxlings skull. Till efterrätt tog vi oss en varsin drink, frozen strawberry daquiri och en mojhito med passion och persiko-smak. Båda slank ner ganska lätt skulle man kunna säga ;)

Idag har jag hängt med pappa en stund och nu kikar jag på hockeyn. Man måste ju hjälpa till att hejja fram våra kronor, semi idag ju! Men ska ja va ärlig så lockar vädret utanför fönstret rätt mycket också just nu, så vi får se om jag ser hela eller om det blir en stund ute i solen snart.. man får ju passa på!

Om vädret fortsätter att va såhär fint så blir det nog uteservering ikväll också. Varför inte liksom? Jag ska ju upp tidigt imorrn och köra pappa till Örebro, men ett glas ikväll kan väl inte skada? :)


Kommentarer
Postat av: elin

mysigt!!

2010-05-23 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0