24:e November. En Månad Kvar...

EFtersom jag slutade tidigt idag så passade jag på att ta mej en runda på stan. Och jag hittade massor! Så mysigt att strosa runt där i mörkret bland allt folk och se butikernas julskyltning vara på plats :) Hem fick årets första julklappar följa med, och tro det eller ej men jag var tillochmed så förutseende så jag slog på stort och smet in på systemet för att köpa lite fejk-bubbel till nyårsafton.

Haha, i så här god tid är jag aldrig ute annars, det känns att jag verkligen redan är i julstämning :P Jag längtar faktiskt så mycket; snälla, rara, söta, underbara någon, låt tiden fram och över jul/nyår bli en bra tid utan oro och jobbigheter.. Jag älskar verkligen den här tiden på året och vill kunna njuta!

Nu ska det lagas mat. Jag är hungrig som en varg, så det är på sin plats. Fläskfilé och potatis, det kommer sitta fint det minsann :)

Kommentarer
Postat av: maria

jag har också kommit i julstämning :) jag satte på julmusik på jobbet och gick och sjöng (skrålade) med. på nåt konstigt sätt tyckte kollegorna att vi skulle stänga av musiken :P



2010-11-24 @ 20:30:34
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0