Ännu En Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"bröst. Ända sedan de började sticka ut, de där toppiga brösten, ..." (okeeej, det där lät lite suspekt :P)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett par jeans som ligger slängda över soffans armstöd

3. Vad såg du senast på TV?
Vänner

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21.02 (fan, klockan va visst bara 20.49)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n står på i bakgrunden

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick hem från jobbet

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Julklappar till morfar

8. Vad har du på dig?
Mysbyxor, linne och en tröja

9. Drömde du något inatt?
Ja, antagligen, men minns inte vad just nu

10. När skrattade du senast?

Haha, förut på jobbet när jag och min kollega åkte "pulka-tåg" och alla barnen hjälptes åt att dra oss :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Det vanliga.. tapeter, tavlor, hyllor, ljussnurra och skuggor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Njaaej..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Såna här listor kan va ganska kul tycker jag!

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
Oh, hjälp. Är det nån annan som vet? Jag har ingen aning iaf :S

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Massa olika saker! Kanske en lägenhet, resor, kläder, möbler, osv osv osv

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Oj, svårt att veta vad andra vet och inte vet :p . Jag skriver gärna listor! Packlistor, önskelistor, städlistor, att-göralistor, shoppinglistor, jobblistor... trots detta så är jag ändå ganska rörig av mej! :P

17. George Bush?
Vet egentligen inte så jättemkt om honom, men spontant tänker jag "nej tack".

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag vill inte ha några barn! Dock har jag redan bestämt namnen... jag menar, IFALL man skulle ändra sej ;) Freja Louise ska min dotter heta, killen kommer få namnet Theodor. Efterom jag är rätt jämställd av mej så har jag tänkt att pappan ska få vara med och bestämma andra-namn på killen... ;P

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jaa, jo, kanske. Tveksamt. Jo, det skulle jag nog, men kanske inte "för evigt".

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Välkommen! Känn dej som hemma!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0