Bortskämd

Jag är en bortskämd jävel.

Jag kanske inte är i klass med de omtalade deltagarna i "Ung och bortskämd", men jag är ändå väldigt medveten om att jag har det otroligt bra. Idag låg det ett paket på bordet och väntade på mej när jag kom hem från jobbet. Det var min käre far som hade varit där och lämnat det, och även skrivit ner ett par fina rader som verkligen värmde. Och det är såklart inte bara det att jag får presenter och paket; jag blir ofta bjuden på mat, får alltid hjälp när det behövs och jag blir ständigt överöst med beröm och uppskattande ord från mina nära & kära. Bland annat. Hur ska man nånsin klara av att ge tillbaka ens en liten del av det man får..? Jag hoppas iaf att ni vet att jag värdesätter er högt! ♥





Och ändå, trots alla fina människor i min omgivning som finns där för mej, så tvivlar jag alltför ofta på mej själv. Va puckad man är egentligen.. Att man inte bara kan va nöjd och glad liksom ^^

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss sötnos, du är värd det bästa!<3

2010-11-12 @ 23:49:50
Postat av: tina

kolla gärna in min blogg när jag sjunger :p

och kommentera

2010-11-13 @ 00:43:02
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0